|
| 我 的 資 料 |
|
暱稱: ~*盈*~!LoVe王子..>...< 性別: 女 國家: 香港 地區: 沙田區 |
| MORE... |
|
|
|
| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 最 近 訪 客 |
|
|
| 每 月 文 章 |
|
|
| 日 誌 訂 閱 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
| 日 誌 統 計 |
文章總數: 21
留言總數: 61
今日人氣: 0
累積人氣: 490 |
|
 |
|
 |
2007 年 7 月 11 日 星期三  |
|
|
|
點解呀?
你傷夠我未呀?
點解呀?
你要一次又一次咁做D野黎傷我~
我為左你而喊...左
有幾多次連我自己...
都數吾清....
你知吾知我個心有幾痛呀?
你唔知呀~
><
你唔知又要傷我錦....
算點呀?
但系要我放棄你....
我...又...
分類: 詩 |
|
|
|
|
|
 |
2007 年 7 月 11 日 星期三  |
|
|
|
好掛佢呀~  |
|
今日...
隻眼...
好似俾人打完咁~
份醒左之後...
吾想起身~
我呀妹返左學~
老豆返工~
老母返大陸~
得我一個..><
跟著..
拎左本日記出黎睇~
睇下..
睇下..
吾知點解....
喊左出黎...
我仲...
吾知點咁...
睇到
[我越黎越發覺..
原來...
最辛苦...
就系去愛人]
鳴...
仲有..
[仲有....
我原來...
之前......
一直...
只系自(希)(希)人...
我愛陳浩然
呢個系事實~]
又喊....
隻眼有D痛tim~
我講過
[永世只愛然一個]
我....
真系仲好愛佢~
不過...
我仍然有自知知明...
不過..
[佢有權利吾愛我
但無權吾俾我愛佢~]
而且....
我根本無諗過...
我同佢有結果......
><~! 分類: 日記 |
|
|
|
|
|
 |
2007 年 7 月 10 日 星期二  |
|
|
|
最後一日∼  |
|
今日~
我好吾開心呀~
我.....
真系好愛佢...
但系...
我(應該)升
佢留...
系屋企度...
簡直....
喊左出黎....
而且....
我吾想....
佢搬呀....
佢要轉校...
我...
吾想呢世都見吾到佢....
呀...
吾想呀.....
><
不過...
無論點
我已經愛上佢系事實...
系喎...
琴日吾記得打blog
呀~
算la~
琴日都無咩事發生~ 分類: 日記 |
|
|
|
|
|
 |
2007 年 7 月 8 日 星期日  |
|
|
|
雖然...
我不知道
我能否....
跟你可以天長地久..
但...
我更加...
知道....
要好好珍惜你....
因為....
我不能夠擁有你~ 分類: 詩 |
|
|
|
|
|
 |
2007 年 7 月 8 日 星期日  |
|
|
|
有些緣份....
是註定永永遠遠也得不到的﹐
有些緣份是...
永遠不會有好結果的。
愛一個人..
不一定要擁有﹐
但擁有一個...
人就一定要好好去愛他。 分類: 詩 |
|
|
|
|
|
 |
2007 年 7 月 8 日 星期日  |
|
|
|
可以去海洋公園..
忽冷忽熱la~
發燒tim~
琴日已經有D感冒...
唉~
好彩..
呀媽吾知咋~
如果吾系.........

好彩咋~
會好似呢隻野錦~
唉~
好悶~
今日冇野做~
有個跑(的)
同我嘈.
痴線
低能
有病睇醫生la~
學系跑(的)加姐
都幫我丫~
仲粉腸
雞仔學人錦串.......
呵呵~你好彩咋~
如果俊仔都系度.......
(吾感想象)
死白痴~
痴線..
我之前差巴老旦80蚊
之前還左40 la~
琴日又還左40喎~
咪還曬囉~
佢話仲差佢40痴線~
.....
-0-
O左好耐~
佢系咪未食藥呀~
低能 分類: 日記 |
|
|
|
|
|
 |
2007 年 7 月 6 日 星期五  |
|
|
|
去海洋公園  |
|
今日去海洋公園~
痴線~熱度乜錦...
簡直想打人呀~
又悶喎~
我同少玲去坐纜車都坐左2次呀~
仲有
我地睇咩
威威咩咩劇場...
睇左6次!
勁多...
排隊玩野果陣...
熱到嘔呀~
唉..
又倦~
差D冇力..
返屋企呀~
不過...
最深刻玩一個好似海X船
好驚...
但系好想玩~ 分類: 日記 |
|
|
|
|
|
 |
2007 年 7 月 3 日 星期二  |
|
|
|
今日無喊喇~
yaeh~
超開心~
add我呀拿~~
鎖曬你地....
~
而家仲吾add~
禁多個蝦我一個∼
痴線~
仲話我~
要我道歉..
我被人打死都唔會~
我呢D..
有骨氣架嘛~
不過...
睇下邊個先la~
肥文果D...
無料(的)
扮曬有料之嘛...
廢物
kai子wing..
咪..
扮野
發姣
無野叻
最勁做八婆
話呀邊個跟風
劉烏(英)
(難)串
蛋散 分類: 日記 |
|
|
|
|
|
 |
2007 年 7 月 3 日 星期二  |
|
|
|
又開多個blog~
不過...我都系鍾意用yahoo果個多D~
我琴晚諗左好耐
就系呢一句野~
[人世間,情是何物]
其實..
情同愛,
我覺得系2樣野泥架~
點解D人系都要~
將佢地一齊講呢~ 分類: 日記 |
|
|
|
|
|
 |
2007 年 7 月 2 日 星期一  |
|
|
|
好開心呀~  |
|
今日好開心呀~
呀媽同老豆出左街...
唔知...好似話返大陸...
我呀妹...
叫左佢d所謂(的)Fd黎我地屋企~
好想死呀~
我同家俊傾緊電話..
佢地最起碼有3,4個~
好嘈呀~
嘈到.....
我叫佢地唔好嘈..
妖~
有條仆街話{關你叉事呀~}
我差D講粗口~
打到呢~到..
大家應該仲吾明..
我有咩錦開心~呀~
傾傾下...
佢同我講[之前,有個同學向我表白~]
我吾知點解可以喊倒出黎~
{你咪接受佢囉~}
我把聲變左~
明眼人都知我喊緊~
[傻豬緊(的),我又點會接受佢呢~
我講過永永遠遠都愛你架嘛~]
{真係..你話架~}
[我愛你呀~]
{我都好愛你}
~~@.@~~
喊度~~
有D想死tim~
最衰我吾系住系香港仔la~~
不過..
真系~好開心呀~
分類: 日記 |
|
|
|
|
|
« | 1 | 2 | 3 | »
|