yingchung311 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
*~盈~*王子...Blog豬
愛你~
就是愛你~
不需要任何理由~
我 的 資 料

暱稱: ~*盈*~!LoVe王子..>...<
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
MORE...
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最 新 日 誌
~~~
==[愛y108日]
[愛y107日]
隻眼踵左tim~好痛[愛y...
~又喊tim~
日 誌 分 類
全部 (21)
日記 (13)
(5)
未分類 (3)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 21
留言總數: 61
今日人氣: 0
累積人氣: 490
RSS Feed
2007 年 7 月 11 日  星期三   晴天
ying(3)

點解呀?

你傷夠我未呀?

點解呀?

你要一次又一次咁做D野黎傷我~

我為左你而喊...左

有幾多次連我自己...

都數吾清....

你知吾知我個心有幾痛呀?

你唔知呀~

><

你唔知又要傷我錦....

算點呀?

但系要我放棄你....

我...又...


分類:
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2007 年 7 月 11 日  星期三   晴天
好掛佢呀~ 感動

今日...

隻眼...

好似俾人打完咁~

份醒左之後...

吾想起身~

我呀妹返左學~

老豆返工~

老母返大陸~

得我一個..><

跟著..

拎左本日記出黎睇~

睇下..

睇下..

吾知點解....

喊左出黎...

我仲...

吾知點咁...

睇到

[我越黎越發覺..

原來...

最辛苦...

就系去愛人]

鳴...

仲有..

[仲有....

我原來...

之前......

一直...

只系自(希)(希)人...

我愛陳浩然

呢個系事實~]

又喊....

隻眼有D痛tim~

我講過

[永世只愛然一個]

我....

真系仲好愛佢~

不過...

我仍然有自知知明...

不過..

[佢有權利吾愛我

但無權吾俾我愛佢~]

而且....

我根本無諗過...

我同佢有結果......

><~!


分類: 日記
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2007 年 7 月 10 日  星期二   晴天
最後一日∼ 鬱悶

今日~

我好吾開心呀~

我.....

真系好愛佢...

但系...

我(應該)升

佢留...

系屋企度...

簡直....

喊左出黎....

而且....

我吾想....

佢搬呀....

佢要轉校...

我...

吾想呢世都見吾到佢....

呀...

吾想呀.....

><

不過...

無論點

我已經愛上佢系事實...

系喎...

琴日吾記得打blog

呀~

算la~

琴日都無咩事發生~


分類: 日記
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2007 年 7 月 8 日  星期日   晴天
Ying(2)

雖然...

我不知道

我能否....

跟你可以天長地久..

但...

我更加...

知道....

要好好珍惜你....

因為....

我不能夠擁有你~


分類:
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2007 年 7 月 8 日  星期日   晴天
Ying(1)
有些緣份....
是註定永永遠遠也得不到的
有些緣份是...
永遠不會有好結果的。
愛一個人..
不一定要擁有﹐
但擁有一個...
人就一定要好好去愛他。

分類:
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2007 年 7 月 8 日  星期日   晴天
發燒tim~

可以去海洋公園..

忽冷忽熱la~

發燒tim~

琴日已經有D感冒...

唉~

好彩..

呀媽吾知咋~

如果吾系.........

好彩咋~

會好似呢隻野錦~

唉~

好悶~

今日冇野做~

有個跑(的)

同我嘈.

痴線

低能

有病睇醫生la~

學系跑(的)加姐

都幫我丫~

仲粉腸

雞仔學人錦串.......

呵呵~你好彩咋~

如果俊仔都系度.......

(吾感想象)

死白痴~

痴線..

我之前差巴老旦80蚊

之前還左40 la~

琴日又還左40喎~

咪還曬囉~

佢話仲差佢40痴線~

.....

-0-

O左好耐~

佢系咪未食藥呀~

低能


分類: 日記
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2007 年 7 月 6 日  星期五   晴天
去海洋公園 傷心

今日去海洋公園~

痴線~熱度乜錦...

簡直想打人呀~

又悶喎~

我同少玲去坐纜車都坐左2次呀~

仲有

我地睇咩

威威咩咩劇場...

睇左6次!

勁多...

排隊玩野果陣...

熱到嘔呀~

唉..

又倦~

差D冇力..

返屋企呀~

不過...

最深刻玩一個好似海X船

好驚...

但系好想玩~


分類: 日記
 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2007 年 7 月 3 日  星期二   晴天
終於..

今日無喊喇~

yaeh~

超開心~

add我呀拿~~

鎖曬你地....

~

而家仲吾add~

禁多個蝦我一個∼

痴線~

仲話我~

要我道歉..

我被人打死都唔會~

我呢D..

有骨氣架嘛~

不過...

睇下邊個先la~

肥文果D...

無料(的)

扮曬有料之嘛...

廢物

kai子wing..

咪..

扮野

發姣

無野叻

最勁做八婆

話呀邊個跟風

劉烏(英)

(難)串

蛋散


分類: 日記
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2007 年 7 月 3 日  星期二   晴天
唉~又開多個blog~

又開多個blog~

不過...我都系鍾意用yahoo果個多D~

我琴晚諗左好耐

就系呢一句野~

[人世間,情是何物]

其實..

情同愛,

我覺得系2樣野泥架~

點解D人系都要~

將佢地一齊講呢~


分類: 日記
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2007 年 7 月 2 日  星期一   晴天
好開心呀~ 驚訝

今日好開心呀~

呀媽同老豆出左街...

唔知...好似話返大陸...

我呀妹...

叫左佢d所謂(的)Fd黎我地屋企~

好想死呀~

我同家俊傾緊電話..

佢地最起碼有3,4個~

好嘈呀~

嘈到.....

我叫佢地唔好嘈..

妖~

有條仆街話{關你叉事呀~}

我差D講粗口~

打到呢~到..

大家應該仲吾明..

我有咩錦開心~呀~

傾傾下...

佢同我講[之前,有個同學向我表白~]

我吾知點解可以喊倒出黎~

{你咪接受佢囉~}

我把聲變左~

明眼人都知我喊緊~

[傻豬緊(的),我又點會接受佢呢~

我講過永永遠遠都愛你架嘛~]

{真係..你話架~}

[我愛你呀~]

{我都好愛你}

~~@.@~~

喊度~~

有D想死tim~

最衰我吾系住系香港仔la~~

不過..

真系~好開心呀~

 


分類: 日記
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


« | 1 | 2 | 3 | »