|
9/6
今朝7點起身,,,,
同呀蔣左去海達食野,,
無左$18@ @
食完野去左廁所.,,,
之後就返學,,,
頂,,今朝差d遲到,,
排隊果陣,,,
老頭子又叫左我排前面(好無奈)
今日音樂堂考吹笛,,,
我同呀蔣一組,,
出到去果陣係咁笑,,,
差d考唔到..
今日肥蕭無返,,老頭子代堂
小息果陣落左去飲野,,,
返到房室見到紅門同三聯幫開緊戰,,,
我同呀蔣緊係幫拖啦,,,
我地幫三聯幫捉住呀側,,
搞到佢係咁比人打,,,
之後呀sir黎踩場,,,散水-__-
之後兩堂都無野,,,
第二個小息....
佢地又開戰,,,,
我今次係度睇野,,無幫手
之後比呀sir睇到-__-
罰左d人企,,
到左食飯,,,飛*2sd sms黎話而家黑色暴雨
佢話唔比走喎,,我咪話我都係囉-口-
跟住佢話叫緊外賣,,,我話 哦,,
之後午息,,,我同呀蔣仲有呀成,,志傑
玩左d好低能ge野..
至於係咩唔方便講**
上完最尾果兩堂要小側,,,
我測測下果陣問呀蔣今日搭車定行路-口-
比老頭子睇到..
佢話放學留我堂wo
測完果陣,,佢話今次成績唔錯
佢話7分合格,,賣魚唔知7分定8分wo
之後d人係咁叫我拍手掌,,
搞到我勁無奈,,,
佢仲話呀蔣都高分過我wo(豈有此佢)
之後就放學啦,,,今日係咁多啦^^
|