1/6 今朝照舊7點起身,,原來落緊雨,,,換完杉就去返學 點知竟然無帶遮-__-本來沿途都有野[遮]but..... 差唔多返到學校果陣,,果度竟然無野遮 搞到我返到學校成日濕哂 第一堂上音樂堂,,,要考唱歌-_- 之後我同呀蔣,,仲有呀達同呀側 4條kai子咁出去唱歌,,之後飛*2SD野黎,佢話想早過我起身喎,,but...我覺得無可能 上到普通話堂,, 聽左幾首普通話歌 之後就食飯,,由於我朝早無食野,,,,,SO成盒飯比我消滅左= = 講住咁多先啦