嚇死+累死
昨天和細英約定今天早上在公園等候...
然後,我見到佢既時候,,佢就見到我了"
第1次和佢番學,,旦系,,我地只系講左兩句野,卡卡
跟住番到去之後,見吾到杏林子
跟住黎綺番黎之後,我地兩個就上左去搵佢喇!
見到佢之後,吾肯入去~
甘岩又見到細英上樓~哈哈
跟住我地決定入去喇,,
問左之後系出面等..XD"
去到地下時,,就叫左李芷佢地過去~
睇1睇個板ahh,,`1般般~"mama地~
所以我地就改下改下..XD"
集完會就上4樓~
涼冷氣唷..
跟住就落去地下,,搵板,,
搵到之後*-*
點知原來曹智嵐系我對面!"
系甘玩,,癲左*-*
跟住佢地芟落黎之後,,
見到好多熟人,,跟住我就拉佢地黎喇,,
有D都投左我~
幾開心既,,
見到英既時候,,
我拉佢黎,,點知佢去左老師到,,
不過算喇.哈哈
我吾會吾開心架,,!!
跟住完左又上番4樓~
玩左1陣UNO又落地下
今次又落去..熱到爆爆!!!
李芷帶左我去見佢鐘意既人,,
1般喇..
跟住終於做完,,
跟住就上番4樓,,又玩UNO!!!!
悶加無聊。
放學果陣...
落樓梯,去到3樓冇拉拉見到莫SIR~
跟住我以為佢帶我地..點知吾系
好采炸!!
跟住我望地下,,佢又望住我
連續兩次
嚇死喇,,XDXD"
8888888888888888888888888888
|