|
今日同左一大班朋友(湯欣,elly,號,兒,應婷,廖x賢,benny仔,死豬)去海濱公園玩,
但係落大雨ar!!!所以攪到好狼狽ar!!!

但係都係因為落雨先可以玩得咁開心咋~
班男仔整到elly把姐爛左,激到elly好嬲呀!!!

所以我o地就開始玩到好癲,係到追逐~
之後我o地搶廖x賢d keroro,佢死都唔肯被我o地ar!!!

然後我o地上左回歸塔,好好玩ar~
落住雨同elly擔住同一把姐,幾咁浪漫呀~
哈哈~
去完回歸塔,去左玩水~
好多人都濕得好勁~
特別係廖x賢ar~
俾我o地夾攻~佢成身都濕晒呀!!!底死~

但係我都濕得好勁,特別係對鞋and條牛仔褲呀!!!
最後就去左昆蟲館,係o個度,
廖x賢終於被左keroro我o地la~好開心~

但係發現左tamama唔見左,就返左去露天劇場搵~
但係最後都係搵唔到呀!可惜!

唔記得左講,廖x賢一共整爛左3把姐呀!!!
一把elly,一把死豬,一把兒架~
佢o地個個都好嬲呀!!!

散左之後同elly歎下午茶and夾公仔,
之後就返左屋企la~
|