唉!!!今日本來係一個好好ge日子黎ga
點知..........竟然係甘.....
好開心甘同男朋友慶祝我地ge 半年紀念日
等左好耐ge ToDai buffet慶祝
食左好多野,特別係甜品
大家又有相機可以係甘試影
真係好鬼開心
點知......食完係街上面行ge時候
我因為掛住玩相機而整親
扭親隻腳.................
第1次咋,都唔知應該點
我自己ge反應都唔夠ryan快
如果ng係佢捉住我
我應該ng止扭親甘小事(雖然我真係覺得已經好大件事)
不過扭親了,唔可以再玩了
要返屋企><><upset
有冇人可以話我知,到底點先可以幫助到我ge病情ar??
我想可以快d好返,有冇方法可以醫到扭親腳???
|