|
今日雞雞生日,,,,,,就得我地兩個出黎行街街,,,,,!*嗚,,,SO慘慘,,,,]]
之後我地行完元朗廣場之後,,,,,家姐話陪我去出量,,,,,SO-HAPPY也>V<"
之後我地等`左勁耐囉,,,呵,,原來家姐係到,,,個個衰人!!!*先唔串咋-V-"
知驚啦咩??*呵呵...,,,之後姐夫同牙細係馬會到,,,,家姐叫我去接佢地.,,,,
之後冇耐出左量-V-"得$$60蚊,,,,嗚,,,,都好過冇,,,,KAKA*
之後家姐佢地去左剛爺丁打麻雀,,,,我就同雞雞行街街>V<"
{{行街之前,,,家姐比左D野我,,,要我比C父,,,之後去左C父到,,,比佢,,}}
之後我地又行街街>O<"佢睇中左一套軍曹公仔,,,,同一個好似'姑純'KAKA*唔識打牙>W<"
之後我BUY左比佢>V<"之後行左好耐,,,我就上左雞雞屋企,,,,,,!*食晚飯>V<"
好正也,,,,,我同佢牙爸牙媽傾鬼巧開針針唷>V<",,,,之後落大雨@@"
雞雞借左把姐比我,,,,,,我就搭77返家家>W<"之後比爸B鬧-V-"
1. 軍曹公仔
2. '姑純'
今日好開心,,,,
仲識左個人,,,KAKA*,,,,你巧得意也!!!*
佢話想睇我日記>V<"我估你應該知我講你啦^^"卡卡,,,,

 
 


 
 
 



|