今日6:15就起左身,
因為今日要搭8:45的船,
因為時間關系吾容許我訓多陣,
所以我就失晒雲,
d人叫我,
我都5知,
當我回雲之後,
我地就葱葱忙忙咁去撘港鐡去上環,
雖然我地行咁快,
但系我地都早到左成20分鐘...
到左澳門之後,
好似去左巴士總站,
好多旅遊巴,
通通都是去酒店的,
真方便牙...
我地去到酒店放低野,
就去食野,
本如諗住去船屋食,
點知爆滿,
所以今晚先可以食,
之後去左附近1間餐廳食,
呢間餐廳都吾錯,
雖然系小本經營,
但d佈置都幾靚,
d野食都5錯的...
食完野之後我地周圍行,
行行下,
見到木槺布丁,
就買左黎食,
食落好好味,
食完,
行左冇幾耐見到有間雪糕店,
引吾住走入去買翻杯食,
但系見到有禁多隻味,
搞到我心大心細,
最後買左提子冧酒同之麻兩隻味,
兩隻味都吾錯,
之後我地翻左酒店,
翻到酒店好累,
So訓左...
訓醒之後,
已經是6:30,
急急地去船屋食,
船屋不慚是船屋,
環境靚之外,
仲有d野食超正,
馬介休焗薯蓉最正,
仲有佢送的飽仲正....
|