| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 18 日 星期五 清涼 |
2008-04-18  |
分類: 未分類 |
今日系統測之後,
既第1日照常上堂日...
今日1早自己醒左,
琴晚仲以為會訓過龍,
因為琴晚訓吾着...
六點十一就起左身,
好快手咁整好D野,
因為今日要補課,
So 要早D出門口...
跟住就出左門,
嘉欣照平時1樣1早來到等我...
翻到學校,
好彩高寶仲未到,
今日吾知點解高寶做咩咁好人,
冇端端比我地自由活動,
仲播戲比我地睇,
可能我地成績好掛!!
第1,2堂系科學堂,
成張台得我同朱古力兩個,
跟住校長黎睇堂,
有D吾自在...
一堂一堂咁過,
跟住就入HalL睇話劇,
個話劇系由白花油讃助既,
極冇聊幼稚...
最記得果個青Bb個工人...
翻到屋企,
睇到白花油個廣告,
比我見到青Bb...
『又放假,
又見吾見到布冧你喇...
人地會心掛掛你架,
心掛死人架!!』
此特為布冧盛獻!!
|
| 發表時間:2008-04-18 10:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 35 | »
|