終於做好曬 d project 啦 好開心
但最開心既係
終於有時間翻睇法證多次啦
但無論睇幾多次
pro sir 都一樣係咁 pro 咁型 咁有魅力 !!!
今個星期六日去左姨媽屋企住左兩日
遠離功課 遠離家務 仲要遠離電腦
所以過得好充實下
成日同姨媽屋企隻狗玩 同佢跑黎跑去
發覺原來得閒做下運動都唔錯
冇野做既 時候又可以教下表妹功課
又有意義又有成功感
相對今日返學功課都交唔齊成績更加慘不忍睹既我真係差得遠
好可惜 現實始終等住我黎面對 ...
今日冇返學呀
一訓醒已經係十二點幾啦
因為我一向乖乖女以前未試過咁
真係嚇死我 唔知無故缺席會唔會被人記缺點
好彩原來媽咪一早幫我打左電話返學請病假
真係感激我有個咁聰明既媽咪
不過最可惜就係我仲未病好
所以成日都係訓覺時間多
起身都係玩 fb
真係好無聊呀今日
誰來陪陪我打發時間哦......(閱讀全文)
今日無返學
因為頭好痛 尋晚成晚都痛到訓唔到 所以朝早去左睇醫生 之後食左 d 藥就無咁痛了
可能真係因為呢排壓力太大啦 好多野未做 煩到我頭都就黎要爆炸了
老師講既野真係好難阿 好多都唔識既 真係唔知點解要讀咁多唔等使既野
測驗又一浪接一浪 D卷好似係為左打擊我而派一樣 都唔知點考試好啊
真係唔中意返學
終於有少少眼訓了
訓醒再黎 ...