| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 10 月 27 日 星期六  |
| 2007-10-27 |
講番尋日,係有5個同學上左黎我屋企,有1個打機,其他都係黎車3
車到佢地痴線,我就係到睇雜誌,佢地係到輪車,論到逐個逐個走
有3個留係到食飯- -
講乎今日啦,今朝我都未訓曬,比呀哥噪鬼醒,頂佢
跟住就參唔多出門口番學學樂器,
跟住冇咩特別,番到屋企,同憂玩sms
有野嚇親佢,佢話係屋企有2條友係後樓梯扑野- -
跟住我地就討論幾時放棄自己既第1次
憂係理前途多過我,我係貪玩d-0-觀點角度問題
而家同老公電緊-3-啜啜
|
| 刊登時間︰2007-10-27 08:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 25 日 星期四  |
| 仍然眼訓日 |
今朝食左呀媽自制既燒賣,冇加是油,唔係好好食-3-
同平時參唔多時間出門口,點知等車由平時既1分鐘,變左5分鐘
咁就遲左5分鐘上地鐵,番到學校行左20步左右就打鐘
又係見到成日好遲先番學個老師慢吞吞行番去
好采姐,冇遲到,如果唔係食張橙紙就甘
地理世史搞get多囉囉,方紅翼實左太好笑
佢好想快d落堂想成咁,笑瓜我
中文堂默埋第4段同詞解,尋晚好乖咁溫左,今日有65分- -
lunch仲好笑,盧生唔係到,得d打鼓既係到,我拎左音樂室個電話同人地傾電話
果個電話係唔比學生亂咁用,學校比學生用個電話都唔係拎黎傾電
音樂堂終於冇比盧生轟炸,佢終於冇留到個咪鬼咁大聲想校長都聽到咁
我隻耳終於安靜到,但係都係好淆音樂堂- -
放學等埋chloe留堂,留堂竟然都比人捉頭,捉頭王何+慧,重出捉頭介?
人地話3b d學生有樣睇,點睇?唔係令女,係個頭好亂,多數都係3b
放學果陣拎左玉玉個書包周圍走,仲坐左係荷花池,d同學見到又話我似女優,老師見到仲望住我地
跟住後尾比紅十字坐左個荷花池,左住曬
走果陣仲見到林生,我仲大聲咁叫佢,哈哈
好鬼眼訓,食飯之前訓左半個鐘,今晚又要溫中文,聽日又測驗啦 |
| 刊登時間︰2007-10-25 08:29 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 76 | »
|