我自己的事我會自己處理,唔洗你操心,就算你唔鐘意我都會係咁做的, 好多時唔係你唔鐘意,人就要跟隨你的做法的,我夠有好多野唔鐘意啦, 咁係咪要所有人都要跟我咁做同所有人都要就晒我呀?事實係唔可以呀嗎! 我知道你唔認同我做法,但每個人的教仔女的方法都未必一樣的,你有你方法 我亦會有我自己的一套教仔女方法的,我都希望你尊重返我, 做阿媽係唔會教壞自己仔女的亦唔會想自己仔女死的......我點樣......(閱讀全文)
琴日同表姊表哥舅母一齊去西九龍行街街,盈盈B同表姐表哥玩得好開心,
見呇a玩得咁開心我都好開心~ ~ ~ 所以我好鍾意帶盈盈去表姐屋企玩,
有人同盈盈玩我就開心嘎啦.... 希望明天唔好落雨啦~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
因為我天日要去健康院做檢查呀, 如果落雨就好唔方便嘎啦!!!
今日去佐檢查啦.........
姑娘同我講我的驗血報告出佐 , 所有檢驗事項都無問題
今次的檢查都好好無特別事 ,&w......(閱讀全文)