今日好無聊...
做完功課就係度打機...
ALSO係彈珠人...
哈哈~
原來彈珠人有第一集同第二集,,
玩第二集果時唔知,,
睇左第一集既攻略...
O左...=="
之後發現第一集...
玩玩玩...
E+爆左LU...
不過第二集冇攻略OR ENG,,
SO唔識玩....(努力中~)
今日又有人牛一LA...
(咁多人牛一?!)
HAPPY BIRTHDAY TO DENIS馮!!!
牛一快樂~
最衰今日SDD DEL左個集會,,
唔係可以係正日同你講牛一快樂@@
可惜..可惜..
今日大新聞!!!
係大約12:30既時候,,
我屋企出現左一隻有食指咁大隻既螳螂!!!!!
(螳螂?!冇錯,,係綠色果D)
爸爸用左個透明蓋蓋住佢...
放係枱俾我狂影相...
之後放左出去窗台放生..
佢重要唔走..
大家就係咁你眼望我眼過左5MINS...
最後FLY走左...=="
今次真係唔洗去郊外都見到螳螂==
|