*``....我愛o○〃愛我〣°+既人
[]]發覺我**..原來真係“..,鍾意左你+*﹏”
發覺自己愈來愈愛你....
琴晚同牙哥睇電視睇到2點幾3點先訓... 今天12點幾電話響醒了我... TELTELTEL... 2點幾到汁野...汁汁汁汁汁 汁完同埋牙哥整棉花糖 再食陣野... 再汁下..做了陣功課 TEL..A 真係呀!!笑死我NA 食飯...變質 TEL..舉重" HALO..! 電視真係好睇...!! MSN同XANGA都仲未用到..!! 都唔知想點??? HAPPY DAY