今日真係又唔開心又好開心 因為見到一d野
今日朝早勁早返到去,果時得2個人,我做左第3個
好開心.... 上左兩堂中文 悶到我 好在考試 有個女的
佢問我e個字未樣讀 我好細聲講左俾佢知 佢聽唔到
想再大聲講果時 佢老師就開始左佢的計時炸彈 到左果個字就oh....
佢勁唔開心 過左一陣 到我考啦 好鬼開心 show off =]
讀呀讀 拿到27/30分 都唔錯啦 但係一聽到我後邊果個full mark 之後
想沖去打爆佢 呵~
之後唔多講 講下我點解咁唔開心先
今日週會 見到一個殘障人士 佢做presentation
我覺得佢好慘 好同情 之後我投入到我代入我係佢
聽佢講野又唔清楚 就俾人更可憐佢 唉 個天點解要令佢受苦呢
e樣野令我好唔開心 我就健全 我又一d都唔生性 佢就好懂事
就係殘障 搞到我聽到好sad 無奈....
聽完個speech之後 我又要pre-exam lu
maths個呀sir對我好好 但係我覺得佢有時好鬼煩
佢俾左兩堂我地做咁制 我一堂做哂 悶左1堂 最衰係唔俾我訓教
唔知今次拿唔拿到90分上呢 希望得啦!!!!!! |