yinxd201313
暱稱: 研
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
悶到嘔電
估唔到=.=
悶爆lo
悶~
好耐未試過咁開心
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 652
今日人氣: 0
累積人氣: 1937
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 7 日  星期一   晴天


2009-12-7 愉快 分類: 未分類

對唔住呀 大家 星期日俾家姐叫我去溫書 打唔到

星期日的日誌:
今日返左教會
好悶 好想訓
跟住去左mk
睇2012
都唔錯 但係好假下
不過地球真係會變到咁樣
睇完有d down down地

睇完之後 我幫家姐買書
點知買都買唔到 家姐俾人話到飛起

請大家同我一齊講出
pray:
our god we did something
that  you hate please forgive us
it pray to my god amen

請誠心讀

返到今日
今日好開心 考試第一日
今日考的係中文 果然不出我所料
真係悶到我飛街 第1份卷
1個鍾 我覺得太多了
我用左30分鍾搞定
跟住第2份重低能
作文 竟然1個鍾30分
我用左又係30分鍾就作完
因為太眼訓 寫左400字就收尾
我作完果時 個個重作緊
見到真係o哂咀 俾miss lai望住
都唔知俾咩反應佢
所以我都係照平時一樣算

聽日考maths 唉 一d都唔緊張
又訓過 今日唔知可唔可以15分鍾就做完呢
千奇唔好 訓太耐好辛苦



2009 年 12 月 5 日  星期六   晴天


2009-12-5 行山呀!! 愉快 分類: 未分類

哇 今日先正 行山
我今日一早去左我呀媽公司
去果到食早餐 叫外賣
都真係唔錯

11點我就去左教會 做小組 悶到我呀真係
好快之後就去行師子山 跟住玩定向
搞到我有小小累 不過真係幾開心
因為我走左 我家姐叫唔到我去溫書
這先係我真正想要的野
呵呵 我好奸

星期一考試啦....... 驚都未驚
就係因為咁 我家人先驚
佢地又唔知間學校真係 唉
我都唔知點講好啦
不過考試都好 可以俾佢地知道幾無聊
又可以早放
不過唔可以對住(同學)耐小小

人就係咁 好難簡 因為兩者都有好有壞
打完啦 886 祝你有一個好玩既星期六啦



2009 年 12 月 4 日  星期五   晴天


2009-12-4 愉快 分類: 未分類

又寫lu 今日都冇咩特別野
          但係正既係今日唔使上超悶既英文堂
去左睇戲劇 教人唔好賭錢
          都幾有教育性 因為e家真係邊到都有得賭

唉 就考試lu 個個都去哂溫書
          我都唔知有咩野可以溫
咁無聊 溫泥做咩 d老師重話唔溫就睇你點死
          我心想 e間學校教果d 我小學5-6年級學左n年
不過我返小學好過啦 之前次次都好怕考試
          不過今次返而好想考試 唔知係咪太簡單呢

 



2009 年 12 月 3 日  星期四   晴天


2009-12-3 感動 分類: 未分類

今日真係又唔開心又好開心 因為見到一d野

今日朝早勁早返到去,果時得2個人,我做左第3個
好開心.... 上左兩堂中文 悶到我 好在考試 有個女的
佢問我e個字未樣讀 我好細聲講左俾佢知 佢聽唔到
想再大聲講果時 佢老師就開始左佢的計時炸彈 到左果個字就oh....
佢勁唔開心 過左一陣 到我考啦 好鬼開心 show off =]
讀呀讀 拿到27/30分 都唔錯啦 但係一聽到我後邊果個full mark 之後
想沖去打爆佢 呵~

之後唔多講 講下我點解咁唔開心先
今日週會 見到一個殘障人士 佢做presentation
我覺得佢好慘 好同情 之後我投入到我代入我係佢
聽佢講野又唔清楚 就俾人更可憐佢 唉 個天點解要令佢受苦呢
e樣野令我好唔開心 我就健全 我又一d都唔生性 佢就好懂事
就係殘障 搞到我聽到好sad 無奈....

聽完個speech之後 我又要pre-exam lu
maths個呀sir對我好好 但係我覺得佢有時好鬼煩

佢俾左兩堂我地做咁制 我一堂做哂 悶左1堂 最衰係唔俾我訓教
唔知今次拿唔拿到90分上呢   希望得啦!!!!!!



2009 年 12 月 2 日  星期三   晴天


2009-12-2 愉快 分類: 未分類

今日好開心 不過同平時一樣
一早返到去 做完低能野之後
即刻訓一陣先 好累

到左小息 同d朋友玩到勁喪
傻左咁樣 唉 d人係咪有問題
我班既女仔 真係唔係人咁品
打人一流 高手中既高手

放左學 勁慘 今日拿左個sexy風
點知唔使學 同d同學拿左死左
人人拿1分鍾再換人 換換下勁搞笑
返到屋企
on左msn 見到一個人 傾左一陣
佢(李XX)問左我一個問題 但係佢心都有答案
聽佢講左一陣 都係冇用 佢(李XX)決定左又要問
我suggest佢(李XX) 佢又唔聽 唉

咁就又一日 我新post 記得留CM