今日我哭 ....
比啊媽話啊 ....
今日我左電腦室啊 ....
好無聊啊 .. 唔知做咩好 ....
今日啊媽去坐談會.. 唔知有無講我衰話....
好彩啊 Miss Lee 話我係 school 好累.. 甘我又可以訓下仙 ^^