今日同欣欣去游水....好好玩喔....原本仲以為得2個人去冇咁好玩tim~真好~~~~~
去到先擦太陽油....根本冇效....聽講好似要游水前?分鐘擦定先有效...=="冇法啦...都冇時間~~
欣欣仲成日話唔識游水....其實都識!!只係唔可以手腳一齊郁...^^"
我今日試左下游背泳....結果,,,摙住個鼻..對腳踢下踢下....
一定要踢腳...唔踢就沉;唔可以郁隻手(一隻摙鼻...另一隻點都唔可以放頭上)...否則..又沉=="
欣欣都試過...佢第一次試o個陣...冇摙鼻,,反而塞住耳仔...?!
奇怪...鼻入水不是比耳仔入水難受嗎??!!
我又好自豪咁同欣欣講我識打水中筋斗....結果....d水淺得滯...個頭bang一聲撞到池底.....
天呀....痛死了!!!我未同欣欣講...佢都知我撞到頭....我係水入面子聽到勁大聲bang......痛死啦!!!!><
之後同欣欣玩o個陣又唔知點解屁股撞池底...2次耶!!天呀~~1米幾深仲撞池底...我真係好勁~~
跟住...又再一次俾欣欣搞到撞到頭(池邊)...加上成日俾欣欣用泳鏡打頭...我一定會變笨的!!!
雖然原本就不聰明.....
欣欣都試過2次唔記得帶泳鏡就潛落水...XD