| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 9 日 星期六  |
|
廢柴~~ |
又再一次sure自己係廢柴一個!!!
扮哂勁咁去灣仔跳舞....仲係十三級~結果連d大約十級既人都勁過我地!! 唉~~=.="
做基訓o個陣...真係勁慚愧呀!!!要落地d拉筋呀!!! (堅定的眼神!!)一定要追上....
做基訓時...一字碼要游水!!! o0o我冇做呢個動作好耐啦~
第一次...呆了...一動不動...(miss lee殺人的眼神~)不要這樣啦~~
第二次...頂硬上.....嘩!!!痛死啦~
第三次...開心...嘩!!!我做到呀!!!
喂!!你是不是轉得太快了呀??!!
返到屋企...骨頭散了啦!!!想溫書都溫唔到啦!!!><
|
|
|
« | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | ... | 225 | »
|
|