.■"-不能怪我太認真,,只是你太天真!|°*
'°友誼不是 [永恆]的 * _____愛情也是!|`?
.?*不是你不夠認真 "?`只是我用情不夠深×*;;
-`'◆((*"自問.*愛你1個,,,堅持*"!|]無人可破"______**
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 25 日 星期三  |
| 好開心 |
今日好早就起左身
7:14就閃人
因為番學學牙ma
今日食完lunch
就去左電腦室
做功課
我做緊果陣
sally,miki佢地係咁問
我整完味
我一髬完
就比左miki整
跟住我就番左上課室
一上左去
見到justine同埋annie係到抄IH
到左2:00
上MATH堂
ar sir冇5得閒
由梁sir代
佢好搞笑
我地同佢講午安
佢做左一果好搞笑既動作
笑死我地
我上上下
先記得味eat藥
放學果陣
做左一陣電腦功課
跟住去buy鞋鞋
行左好耐
都冇一對岩心水
睇下睇下
終於有對岩心水喇
buy左$39.9
跟住就番學
擺完書包
督番歸lu
朋 友 , 是 你 高 興 時 想 跟 他 分 享 的 ,
朋 友 , 是 你 不 高 興 時 可 以 給 你 發 脾 氣 的 ,
朋 友 , 也 是 在 你 沒 錢 開 飯 時 打 救 你 的 ,
朋 友 , 你 悶 得 發 荒 時 可 以 跟 你 一 同 發 荒 的 ,
朋 友 , 會 甘 願 給 功 課 你 抄 , 跟 你 一 同 出 貓 一 同 被 人 罰 的 ,
朋 友 , 也 是 你 買 手 信 時 , 想 買 一 份 大 的 給 他 的 ,
朋 友 , 也 是 你 看 見 他 上 線 時 , 想 給 他 " 喔 噢 " !
|
| 妍發表時間:2007-04-25 07:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 55 | »
|