yinyin2910 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

 

yinyin2910

暱稱: 小精
性別: 男
國家: 香港

MORE...

« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

:: 最新日誌 ::

 

 

 

 


:: 日誌分類 ::

 

全部 (22)


:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 

尚無任何好友


:: 我的連結 ::

 

尚無任何連結


:: 日誌搜尋 ::

 

RSS Feed
 

2005 年 11 月 8 日  星期二 晴天



無言...

好耐冇寫,唔知有咩好寫,日日如是,不過唔可以無了期唔寫,所以上黎寫d癈話...=.="

呢幾日,如是者,又係出去返來,屋企上網打機...就係咁囉...!!!

唉~~~呢d日子真係唔正常,冇嘢做個人真係冇咩寄託,唉~~~!!!




2005 年 11 月 2 日  星期三 晴天



都好耐冇打日記了... 滿足

都好耐冇寫日記了,都唔知寫咩好呢~~~

日日都係咁囉...冇咩特別丫~!宜家真係要努力囉~!之前send左個sms俾我姑姐唔知佢睇唔睇到呢!希望佢睇到佢會開心返d啦~!宜家親人對我尼講先係最重要呢!




2005 年 10 月 25 日  星期二 晴天



...... 不安

今日都十月二十五日了~仲係...無業中...><"真無奈!!!

今日出左去,冇呀~都係出去見了一份工咁大把,再行左一陣...~唉~就係咁~~~

今日好早出左去,所以都好早返左屋企了!五點九返到了,趕得到食晚飯呀!

都唔知寫咩好添!真係日日都係咁,但係日日都成日諗返起之前d野,唉~真係好唔知點咁~!!!




2005 年 10 月 23 日  星期日 晴天



剪...剪...剪...!!! 開心

今日都冇咩特別呢~~~好似九點幾十點左右起身啦~~~呢排慣左起身沖涼洗頭,跟住就出去東涌剪左個頭......d頭毛佢!!!剪完去廁所先發覺...佢整到我d頭毛一支支,仲要整亂佢果隻~哈~不過都幾like亂亂地,唔錯~~~!!!

剪完就去左打左陣機,再去惠康買左支定型o者喱,潤唇"高",同埋香精座~~~!!!就返屋企lu~~~本身諗住約人出去唱k架~點知琴晚阿媽打俾我,叫我今日唔好約人喎~話買左個生日蛋糕喎~同我同我個妹一齊搞生日算喎,我個妹10月27(好似)我就10月29呀~~~哈哈~我返到屋企5點45分左右啦~就去海x素食菜館食野,食完飯就去阿媽間屋度食蛋糕喎~~~~哈哈~~~~!!!

呢排,應該我同我老豆d感情好返好多lu...之前同佢為左果個嘈,其實我都好心痛,我見佢當時真係眼水標架,但係佢把口係得個惡字,但係佢個心好錫我我都知既~唉~雖然以前佢冇養大我,但係宜家佢都比以前好好多了,見得出佢宜家係當我是他的兒子呢~~~!!!對唔住呀,老豆~~~!!!

呢排冇野做,諗返好多野,唔知點解好想去返毅進果時,識到班朋友,同第二個一齊,果時生活幾好架~咩都唔駛諗,只係上課,放學,玩...唉~宜家....真係好煩呀~><"""




2005 年 10 月 20 日  星期四 晴天



...... 滿足

好耐冇寫了...不過都係冇咩特別丫~~~又係咁囉...唉~~~

今日如是者又係出左去行來行去...個人都好似冇咩目標咁囉~~~唉~~~真係唔知點解架~~~!!!

宜家我既目標?真係唔知...但係我好想以後會有明朗的一天,我會有成就,有事業,有愛情,同埋親情好似以前咁,望見阿女麻女麻笑,姑姐同我出街會開開心心,好懷念以前既日子,記得我姑姐佢地以前好錫我架!記得以前生日,佢地都會俾禮物我,聖誕節又同我同另外的表弟堂妹出黎選禮物喎~好開心架以前~唉...宜家?唔反目都算好啦~~~

諗返起真係好想喊,好後悔我做咩要搞到宜家咁,一無事處!親情唔珍惜~><",愛情?走完一個又一個,其實我好後悔有一個係我自己講分手架!就係散左呢個既前一個,其實當初我同果個我講話俾一個月冷靜期大家,點知佢就唔夠一星期搵返我,我又唔忍心佢唔開心咁又同返佢一齊,點知過左一個月左右我就講分手,點知...唉!!!講完我先發覺我個心仲有佢~太遲了~~~!!!

唉............唯有....睇下之後幾時係明朗的一天啦~~~!!!




2005 年 10 月 16 日  星期日 晴天



出左去 無奈

今日星期日,一早起身,我姑姐今日返黎,所以我出左去約個舊同事唱k,去左灣仔唱呀~兩點三唱到六點九左右啦~都算幾底丫~~~!!!本身如果我姑姐唔返呢,我都唔會出去架~但係真係好煩呀佢地,所以都係出去行下避下世好過~~~!!!

今日都冇咩點呀~唱完k就走了~返到屋企九點左右啦~~~我阿女麻女麻又話夜,唉~都唔明有幾夜,唔通次次出去都要"因"住d時間做人咩?出去行下輕鬆下都要咁緊張會死架~~~!!!><"




2005 年 10 月 15 日  星期六 晴天



唉~~~ 無奈

今日一早...十一點左右出左去銅鑼灣行左陣...跟住就行去灣仔,熱死人哦~~~><"~行到去灣仔咁就打左陣機,日日唔係在家就係咁出去行行行...無聊極~唉~><"真係冇咩心情囉~~~!!!咁呢...打完機就返東涌,返到東涌都四點幾了,咁就去問七仔係咪請人,點知~好無奈佢話個話事人唔響度囉~琴晚已經來過一次又話d話事人走晒叫我下午黎,點知又係咁,咁我問幾時返,佢地話六點半左右,咁我就去左食d野啦~等到六點半去到問佢~好彩真係個老細返左黎~不過見佢問左好多野,係咁答,咁最後填左張表咁就byebye~等佢請既話打俾我喎~><"唉~~~見份咁既工都要等三等四~痴線架~~~我就黎死架啦再係咁~我d卡d財務頂得呢個月頂唔到下個月呀~唉~~~我真係心情極差~咩都唔掂~越搞越衰~唉~><"......不過,我要努力去搵工喇真係,仲係咁真係死得架啦~要加油...>o<"

聽日我姑姐應該又返黎,真係煩人一個,真係諗住聽日又出去行成日避開呢個煩人至得呀,俾麻麻鬧我成日出去都要出呀~!真係唔想對住佢,講完又講佢唔煩我都煩,講唔講都係咁架啦~都唔明佢做咩係都要煩住晒架!佢越煩就搞到我越係衰落去,又何苦呢~都唔明佢地點諗架!!!唉~~~煩小d可能我會開心d唔駛樣樣都驚左佢地煩而唔敢講,出去行街定係點都要講大話出去,如果我話出去行街玩下,佢地咪又係話我浪費咩浪費咩~!有時真係架,又唔係成日去唱k,佢地都可以話一大餐囉~你話啦~有咩錯喎~!!!><"

真係煩死我了!都唔知點好架~!!!宜家唯有努力搵錢,搵錢,搵錢...真係之後都冇咩時間玩了~聽日出去玩埋一日,星期一真係要真真正正咁搵一份工又好兩份工又好,唔應該再怕捱了~累就累,最重要係搵到錢夠我還錢同自己用~~~!!!




2005 年 10 月 11 日  星期二 晴天



唔係咁開心 不安

今日一早,就起身了...因為今日我舅公返黎拜山呀,一早十點幾就返左黎了!佢地一行差唔多七八人左右返左黎呀...咁呢...就坐左冇耐就去拜啦~不過都好快的,因為都唔駛上山,只係去放骨灰果d唔係上山果d,so好快就拜完了......返到屋企,就坐左一陣玩左陣電腦又話要去海x素食菜館食飯喎~><"

食完飯,返左屋企,好熱出左好多汗水呀!so去左沖個涼先,跟住就諗住換3仔出去灣仔行下...換完3仔阿女麻女麻見到即刻又話問我,"出去呀?"跟住我話係...佢就一大堆道理,又話咁遲仲出去,又話浪費車錢又話出到去一來一回去得果一陣,跟住我阿媽又加把咀喎!我已經心情極唔好架啦....佢地就係咁煩,我唔明我做錯咩呀???出去行下姐...我又唔係去邊度浦,去邊度wet喎~!!!夜就唔出得街咩~咩道理...我仲細咩???痴線...佢地係咁話我...我就好火咁鬧返佢地,我知我唔係幾應該咁做,但係真係好興好火囉...我又唔係去做咩壞事...唉~算吧啦~~~!!!

今日都唔算夜啦~十一點前返到屋企...仲想我點...只係去左灣仔打左幾鋪機,行左陣,跟住返東涌食d野咁就走啦~~~~~!!!

你問我仲愛唔愛你...我想講我仲係忘記唔到你,我冇變...但係你同佢一齊一方面我都好開心,因為見到你會幸福!!!宜家我諗通左了~愛一個人唔一定要同佢一齊,最重要係愛既人會開心快樂幸福就夠了~~~希望你同佢開開心心幸福啦~~~!!!唔想你唔開心




2005 年 10 月 10 日  星期一 晴天



平平無奇 滿足

今日都係平平無奇,本來諗住出去搵工架~點知我唔記得左個工人要放假,我就要留係屋企陪女麻女麻喎~><"!!!真音公呀~!!!冇法啦...女麻女麻年紀老了,冇人係屋企唔得架~~~!!!

好啦...咁今日都算早起身架啦~八點幾就醒了!!!咁到下午食下午飯時就同阿媽阿女麻同我個細妹去左xx酒家食飯啦...去到,次次都係咁,係咁問我食咩又問我有咩炒面呀?我就好興咁話你地中意叫咩咪叫囉唔駛理我,真係好火架成日都係咁,一去到酒樓食野成日都唔知叫咩唔知有咩食喎!有錢咪有野食囉,成日話冇野好食!!!唉....激死人呀!!!我發完脾氣我阿媽就話我唔似我老豆就假架,即係話我似佢d性格,我先唔會似佢呀~><"~!!!

聽日呢...又有幾個親人返黎拜山喎~今日又摺左d拜山既野~!!!都冇咩搞了...唔知點解個人冇咩野做,成日係屋企,就好多野諗,諗左好多野,諗返之前d開心野,但係諗返宜家我咩都冇...真係心情一起一落好辛苦架呢種感覺~><"唉~冇計......!!!!




2005 年 10 月 9 日  星期日 晴天



今日拜山呀~><"

今日都係咁啦...!!!唯一唔同咪係好多人返左尼囉~唉~~!!!因為重陽節我地今日要去拜山呀,d姑姐姑姐阿e表姐表弟返齊~= ="一早我阿伯就返左黎同我女麻女麻去飲早茶囉,跟住我九點左右就醒左了~算早架喇呢排尼講~~~><"!!!咁呢,我阿伯同我女麻女麻飲完中茶就又同我同幾個人去飲西茶囉~~~haha...跟住十一點左右d人都返齊了....咁就出發去拜山了,熱死人呀....拜完山去左海x素食菜館食飯...跟住佢地六點就左右走了!好彩今日我姑姐佢地冇煩我呢~唔係就真係慘了!!!真係好煩架佢地,煩到冇人有囉~~~!!!

明天我就出去搵工了,又要四圍睇下有冇人請人喎~唉~~~!!!好慘~~~想快d重新開始我既路,一切都重新發展,希望有美好既明天啦~~~我相信美好既日子等緊我既~~~有志者事境成丫嘛~~~!!!過往多小的錯,過往多小的唔開心都要一一變成回憶,我要面對既係未來的日子~~~!!!

要唔開心咁過,不如自己開開心心咁去想未來點咁好~~~仲好了~~~!!!

你..."結晶"品有你陪我的這數天,雖然有時俾你激死我,但係有時真係好開心架~~~!!!多謝你呀"結晶"品~~~哈哈!!!^^"







 
 

 


</html