今日唔洗番工haha!!
下午想去踏車But冇人踏!!結果等到3:30先有人同我一齊踏!!
踏踏下想去屯門行街跟住同左個fd去屯門!!
悶悶地周圍行....行到6:30就走老!! XD
番到屋企又係甘冇野do....甘就為有打機!!
今日好悶呀!!