今日好開心,buy左鼠鼠la,小白:hi 我係小白
仲有卡樂b and 小q丸D相
卡樂b:我係到做咩呢
小q丸:呢個咩呢架,唔知食唔食呢
我右打bolg la!!
我講我最近點la,我最近養兩隻倉鼠,一隻小q丸,一隻卡樂b,星期六,我諗住去buy多一隻小銀狐,
如果buy左,我有個名叫小白,同埋多d鼠鼠用品,等我影多d相先
YA,好happy,咁日俾我正到windows live messenger
我的msn:[email protected]
(咁)日see圓我的最愛,好冇悶呀!!!!!!
好無悶呀呀!喱幾日see衝鋒21,有7日唔洗番學,正呀!