今日6點幾就起身-,-
同柑柑去唱k^___^
之後去左搵彤;D
陪彤去KFC食野-,-
去睇33^口^
雯雯後join;)
一齊去食10蚊河;>
去英皇搵荔枝-,-
之後去左公園坐左一陣;D
去左吉之島買野^______^
返屋企;D