20號啦..!!
好快就放假啦~又新年啦
好仲意新年個種感覺..成家人係埋一齊..!!
今日派左bio...
成績都幾好!!
mc有26/32...之後ge有58/68
原來倩虹姐問答個part高分過我...
又唔出聲=]
我諗應該都係我地班ge第一??
今日派ge卷唔算太多..
成日都幾好ge我諗...
bio係好ge一科..
但係中文同英文始終都唔係好好= =
不過算啦~
下次要再做好d...
放學5:15去左學笛....
我覺得好似好左好多喎...
吹d輕快ge歌個人都開心左好多..
好high!!
|