23號的這一天, 開始放假lu~ 不過我令願返學... 不如放少d假啦~ 返多幾日學啦?
今日成日都係屋企.... 因為媽媽唔係屋企.. 成日都係由我睇住妹妹 好似個阿媽咁~
哎呀..好悶呀~~~~ 有咩好做呀?? 天呀... 比d我仲意做ge野比我做啦!! 我就黎發毛啦!! 放假先放左個一日... 已經開始發毛= =