▋ξ* 蠻不講理〝♣♣欲哭無淚
yinyuko
暱稱: 蠻不講理
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
20-01-2011
u.e死了
01-01-2011
26-11-2010
22-11-2010
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 378
留言總數: 276
今日人氣: 7
累積人氣: 9415
2009 年 1 月 30 日  星期五   晴天


30-01-09 分類: 未分類

今日....成日都唔係屋企..
走左去行大運...=]

朝早去左東涌.....
搭呢個昂坪360...
以前成日笑D人排隊...
今日.....自己都做埋傻佬...
排隊....排左幾粒鐘....
搭GE車程只係25分鐘!!!xD

笑死我!!

排隊GE過程真係好凍.....=[
不過真係好高呀....
對於我呢個有DD畏高GE人....
都冇乜野GE~~

在此提醒大家...
要去GE話呢....最好就早D去...佢10點開,10點去就最好啦
上到去都好多人喎....
D野都OK貴....
買左雞蛋餅!!
我GE最愛.....

行左去天壇大佛到...
同我細細個去GE時候..
已經係兩個樣貌...
根本就完全唔同晒.....
我一D都唔認得~

食左山水豆腐花....好滑~
我覺得好食過阿婆豆腐花囉!!
好味!!!!!!!!!!

之後搭左車去大澳....
其實係好耐好耐之前...
阿媽都好想去...
今日我地終於都去左大澳啦
特登去睇D棚屋..
影左OK多相...

之後又搭車落梅窩....
再搭船返屋企...

今日好開心...好好玩!!
不過都好攰=]






訪客留言 (返回 yinyuko 的日誌)


Lyle.T 於 2009-01-31 09:59 AM 發表:
睇咁多屋...-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]