▋ξ* 蠻不講理〝♣♣欲哭無淚
yinyuko
暱稱: 蠻不講理
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
20-01-2011
u.e死了
01-01-2011
26-11-2010
22-11-2010
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 378
留言總數: 276
今日人氣: 7
累積人氣: 9415
2009 年 2 月 13 日  星期五   晴天


13-02-09 分類: 未分類

話咁快就係情人節ge前夕啦~~
今日帶左d朱古力返去...
男仔好多都冇份...
得幾個有....
都收到好多朱古力....
好多都自製...
我呢d冇心思ge人
都係買啦...

咁多朱古力都係sasa ge最好食~
好味~~~

情人節ge前夕...
感覺特別寂寞...
放學個陣好sad添...
不過今日上堂ge時候都好開心....

一開始ge會計堂係咁做做做...
數學堂都係....
做做下都唔想做lu~
英文堂係到傾個sba....
睇黎我都要睇多次本書先得...

世史堂又係我地ge happy friday~~
成日都傾到好開心...~~
其實今日好攰.....
借左阿畢個膊頭黎唉....

好彩返到屋企訓左一陣...
個人好返好多....
不過好熱呀~~
收到jubilee ge sms...
好窩心呀!!
jubilee,你是最好的!!






訪客留言 (返回 yinyuko 的日誌)


Lyle 於 2009-02-17 04:26 PM 發表:
咁就一於派多次啦xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下年啦...=] 
Posted at 2009-02-17 09:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Lyle 於 2009-02-15 10:26 AM 發表:
多謝yuko你既朱古力=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔洗多謝...一粒小小GE朱古力姐...
可以令到大家開心GE派多次又有咩所謂呢..
Posted at 2009-02-16 10:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cHINg 於 2009-02-14 11:52 PM 發表:
多謝你既朱古力...
今日無情人係我身邊...
我咩都無做過...
連朱古力都唔想去買...
請原諒我的不是^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

就算未有情人或者情人唔係身邊,
情人節都應該開開心心咁過GE...
冇買朱古力又有咩所謂呢??
最緊要係自己過得開心姐...
今年過得開心嘛?

Posted at 2009-02-16 10:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]