好耐好耐都冇打日記啦~~~ 因為加拿大的親戚黎左... 屋企都ok多人.. 所以成日都冇開電腦....
呢排真係去左勁多地方~~ 尋日去左溜冰,今日去左昂坪360同大澳.. 仲去左睇海豚..xD 真係睇到OK多條....有粉紅色同灰色, 真係爽死.... 今次去昂坪搭左透明底GE纜車...xD 真係超好玩~~~ 爽死~~ 不過真係好攰..
仲一D功課都冇做過.... 點死?? 成日都係到打麻雀..xD 做左懶賭鬼~~~~~