▋ξ* 蠻不講理〝♣♣欲哭無淚
yinyuko
暱稱: 蠻不講理
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
20-01-2011
u.e死了
01-01-2011
26-11-2010
22-11-2010
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 378
留言總數: 276
今日人氣: 16
累積人氣: 9393
2009 年 7 月 27 日  星期一   晴天


27-07-09 分類: 未分類

上一次打日記好似係十日前ge事..=v=
因為屋企宜家比較多人同埋冇咩動力ge關係....
已經連電腦都唔想開...
今次打日記..係因為岩岩返番黎hk~~~

星期六出發去左珠海~~
三日兩夜ge自由行xD
租左間渡假屋,三房兩廳
不過都唔夠訓..xD
人太多了
去廁所都要排隊...
呢三日入面,除左珠海之外..仲去左澳門.....
去澳門真係好鬼悶...

珠海間屋..我覺得好正....如果可以影多D相就正啦...
可惜冇咁做.....=3=
渡假村內都有OK多設施..
保齡球,桌球,小型賽車,碰碰車,swimming pool都有..
我地係冇玩到桌球姐...
小型賽車都幾好玩...
不過今日玩個陣炒車炒得太勁....
整親隻手...好彩係左手...宜家用唔到力....>3<
去左灣仔海鮮街..
d海鮮真係爆好食!!~~~
橫琴ge就差囉....
冇冷氣....貴...加上冇伙記..
招呼唔好....仲好遠...

去到澳門..好悶....
去左睇龍騰~~
好好睇喎我覺得...
唯一一樣做左而覺得好ge野....
我寧願留係渡假屋到hea下...

好多功課都未做...我完全冇呢個心去行動






訪客留言 (返回 yinyuko 的日誌)


Lyle 於 2009-07-30 08:44 PM 發表:
手車咁屎就唔好玩啦-.-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有邊個係揸之前會知自己屎架??
呢d都係game姐...
不過瘀到宜家都未散
Posted at 2009-07-31 10:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sophiasosok 於 2009-07-28 10:54 AM 發表:
珠海邊度呀..??! 咁正既..!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

um....呢個係個好問題,,,
我淨係知我住係珠海渡假村到..去過中藥谷同灣仔,,
仲有橫琴
Posted at 2009-07-28 09:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]