▋ξ* 蠻不講理〝♣♣欲哭無淚
yinyuko
暱稱: 蠻不講理
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
20-01-2011
u.e死了
01-01-2011
26-11-2010
22-11-2010
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 378
留言總數: 276
今日人氣: 13
累積人氣: 9390
2009 年 8 月 1 日  星期六   晴天


01-08-09 分類: 未分類

原來...原來已經八月啦~~
原來咁快就一個月啦...
踏入左八月...發現好多野自己都未做
功課原來好多....
書...買齊了..

返左鄉下個兩日..我仲以為jubilee咁快去英國添...
嚇死我....突然之間好驚冇左佢呀!!
有一刻竟然有d視線模糊...
原來jubilee對我真係好重要架~~~~~~~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jubilee中六走個陣咁我點算??
我會唔會一個人架....
jubilee....我..原來好愛你架...!!!

返鄉下呢兩日...諗左好多野..
點解個人唔係香港..竟然會諗咁多野??
諗左d好複雜ge野...
完全搞唔掂自己ge心意.
都唔知自己諗咩...
好似有d矛盾咁呀...
究竟我做緊咩呀??
yuko..你究竟想點架??
你係咪應該好好諗清楚??
係時候反省下自己啦!!!

今日....見到d功課..都唔知係邊到落手好....
點解加拿大ge暑假唔洗做功課...
而我地d功課就好似座山咁??
點解??whywhywhy??????
唉...算啦..
聽天由命...~






訪客留言 (返回 yinyuko 的日誌)


Jubilee 於 2009-08-03 10:49 AM 發表:
傻瓜~
不過我今日真係走la~
我會掛住你ge...
我都唔知自己中6點....會考過咗再算la~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

傻人不嬲都傻架啦
掛住你呀!!~~~
Posted at 2009-08-03 10:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]