今日又入左阿婆到...
飲完茶先入...飽死了~~~
之後大人就打麻雀~~~
我地d"小朋友"就睇電視同打機...
三點幾阿婆就準備晚餐....會唔會早左d??
結果就變左我同表姐去幫手...
負責削蘿蔔同切冬菇同蝦乾
第一次負責做呢d野...
切到d汗....真係...
汗如雨下~
不過一個人煮下飯都幾好玩~~
一手一腳..
需要唔係我煮...只係我切..
不過都覺得特別好食~~
食完就返屋企lu~~~
原來之前一直好仲意ge一首歌係
juno ge耿耿於懷
之前好仲意..但係一直都冇down到..
宜家終於可以日聽夜聽啦~~~!!!!
|