▋ξ* 蠻不講理〝♣♣欲哭無淚
yinyuko
暱稱: 蠻不講理
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
20-01-2011
u.e死了
01-01-2011
26-11-2010
22-11-2010
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 378
留言總數: 276
今日人氣: 18
累積人氣: 9395
2009 年 8 月 2 日  星期日   晴天


02-08-09 分類: 未分類

今日又入左阿婆到...
飲完茶先入...飽死了~~~
之後大人就打麻雀~~~
我地d"小朋友"就睇電視同打機...
三點幾阿婆就準備晚餐....會唔會早左d??
結果就變左我同表姐去幫手...

負責削蘿蔔同切冬菇同蝦乾
第一次負責做呢d野...
切到d汗....真係...
汗如雨下~
不過一個人煮下飯都幾好玩~~
一手一腳..
需要唔係我煮...只係我切..
不過都覺得特別好食~~

食完就返屋企lu~~~
原來之前一直好仲意ge一首歌係
juno ge耿耿於懷
之前好仲意..但係一直都冇down到..
宜家終於可以日聽夜聽啦~~~!!!!






訪客留言 (返回 yinyuko 的日誌)


cHINg 於 2009-08-03 09:51 PM 發表:
我都好中2聽佢個首歌架...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實juno唱歌都唔錯..都幾好聽呀
有首叫"如果可以待你好"都係好好聽架..
Posted at 2009-08-03 10:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]