jubilee今晚走lu~~ 我會唔會好掛住佢架??
今日同表姐去左銅鑼灣同上環 去左d outlet 到睇野.. 我想買銀包呀~~~!!! 之後去左上環買飾物 買左幾對耳環.. 靚~~!!!!
今日愈諗愈想剪頭髮... 但係我d頭髮都唔貼伏 剪左可能會唔好睇喎.. 等我又考慮下先
jubilee >3< 好掛住你呀~~~!!!!! 一切平安呀~~!!!!!!!