原來我真係好憎做功課架!!!!
由於遲d會去台灣, 所以諗住宜家做功課 點知..宜家先發現... 真係好多功課架~~!!!!!! 我都係宜家先有咁ge感覺 點算??
宜家仲諗住去完台灣去海南島 救命呀..我覺得要用太多錢啦!!!!
好多野做呀...不過我唔想做.. 所以變左好得閒.. 快d搵人借比我抄!!!!!!! xD