▋ξ* 蠻不講理〝♣♣欲哭無淚
yinyuko
暱稱: 蠻不講理
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
20-01-2011
u.e死了
01-01-2011
26-11-2010
22-11-2010
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 378
留言總數: 276
今日人氣: 23
累積人氣: 9400
2009 年 8 月 25 日  星期二   晴天


25-08-09 分類: 未分類

25號啦...
終於都就黎返學啦....
都唔知咁開心黎做乜...
可能係我唔想日日都留係屋企....
個種壓迫感...好討厭

雖然就黎返學....
不過我好似未做晒功課....
好似仲有好多....
發現自己真係愈黎愈曳...
好多功課都諗住hea左佢唔交...xD
真係好差呀!!
仲有幾日...應該都做得晒GE...
本身仲諗住有好多時間做...
點知諗諗下得愈黎愈少時間...
唉...
真係慘....

黎左成個月GE姨媽和表哥表姐們今晚走LU~~~
唔知會唔會唔捨得呢....
不過佢地今次返黎之後..都唔知幾時先會再返黎LU~~
唉.........
可惜可惜






訪客留言 (返回 yinyuko 的日誌)


sophiasosok 於 2009-08-27 12:53 AM 發表:
日日hea真係做唔到..!!
可唔可以叫d老師遲一個星期先交呀..!?
+.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



botobo 於 2009-08-26 07:21 PM 發表:
 hey~mAn~
mE 大把功課未做呢~-w-++
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]