返左學3日啦.. 今日終於上全日啦.. 不過我個人好似好不在狀況.... 因為我好似唔係好聽到書... 冇咩留心... 睇黎我係唔可以坐窗口位...如果唔係會不停地發夢.... 唉..... 好煩好煩
其實我好似比太大壓力比自己.... 但係我又好好訓喎.... 我又冇咩發夢.....咩都嘈我唔醒.... 點解我會咁搞笑ge?? 好啦... 我唔想煩啦....