16號lu~~ 好快好快就水運lu~~ 好想快d著班衫~ 咁先可以見到自己ge一班人呀嘛!!! 個種感覺..真係諗起都興奮~~!!!!
今日係薯頭ge生日... 不過佢冇返學喎... 真係浪費左paper ge一番心意..... 可惜可惜 不過佢唔返都冇計ge~~
唔知係咪真係呢排壓力大左d呢... 好似成日都有夢發咁喎..... 不過我又唔記得發左d咩.... 只係有發左夢個種feeling~ 真係好奇怪~~
電話痴左線... 有要事請msn/致電家中