話咁快又一個月啦... 離考又近左一個月啦... 但係我一D書都未溫.... 我點解可以咁HEA... 眼見他人勁努力之時.... 我自己係到勁HEA... 點解點解點解我的唔起個心肝去溫書... 唉...我對自己好失望....
呢幾日,日日都同個妹係到睇卡通片... 終於都差唔多睇完啦... 睇卡通片都睇到流眼淚... 我究竟做乜野.... 好似癲左咁..... 真救命~~~~!!!!!
呢個假期我決定除左做功課之外.... 我要努力..... (如果我可以的話~)