▋ξ* 蠻不講理〝♣♣欲哭無淚
yinyuko
暱稱: 蠻不講理
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
20-01-2011
u.e死了
01-01-2011
26-11-2010
22-11-2010
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 378
留言總數: 276
今日人氣: 16
累積人氣: 9393
2009 年 10 月 4 日  星期日   晴天


分類: 未分類

今日.....大家又同阿婆鬧交啦...
其實有時..我會係到諗....
係咪個個人老左GE時候,都會變成咁架呢?
係咪大家都會唔好脾氣...
仲意打橫黎講呢
仲意扭曲D事實架呢??

就係因為阿婆今日咁樣...
搞到大家都好唔開心...
好多時候大家都諗住開開心心咁樣出去食飯....
結果係唔開心GE..
咁仲講咩食飯呀??
連燒野食到要搞到咁唔開心...
仲要咁樣....
究竟係咩原因呢??

希望我第日唔好係D咁野蠻GE婆婆啦~~

P.S成個星期都要測驗....但係我都冇溫過書........=[






訪客留言 (返回 yinyuko 的日誌)


小甘 於 2009-10-05 06:49 PM 發表:
同意阿YuNG...
莫待失去才珍惜~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆


明白~~
Posted at 2009-10-06 04:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Christina23 於 2009-10-04 09:56 PM 發表:
所以,就算知道自己沒錯,我面對長輩還是絕對服從

不是咒罵他們早死.而是我想:反正跟他們的日子都沒多久了,不要到那時才後悔,多遷就他們就算了
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯...
這我也知道
只是想記下來而已
反正也不會罵到我身上..
忍耐力蠻好的說~~~~
Posted at 2009-10-06 04:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]