時間一點一滴的過去...
成績不斷不斷地倒退...
唉....始終都的唔起個心去做某D事情
呢幾日終於都開始凍Lu~~!!
真係好仲意秋冬兩個節日...
不過如果全球繼續增溫...
我最仲意ge兩個季節都會冇左....
生日就要熱辣辣咁過...
呢種感覺應該唔係咁良好啦...
凍冰冰ge感覺好爽....
特別係掂到d水ge時候..xD
我好似個傻瓜咁添...=]
旅行雖然好開心...
不過事後有好多野做番...
例如好大堆ge功課...成座山咁....真可憐...= =
唔知去到聽日...我ge心情回復番旅行前未呢...?
可以收復番個精神呢...
加油呀yuko~!!!
|