um...我今日係咁係到嗌大家陪我去捐血.... 點知.... 點知宜家阿媽話唔比我捐....
我等左等左等左等左好耐架啦.... 年年見到人地捐血..我都好想捐埋一份..... 終於終於今年我都等到我十六歲... 諗住我終於都可以做捐血ge其中一份子... 可以幫到其他人.... 點知點知點知.... 媽子一句唔比.... 就將我打沉左....
唔制呀唔制呀!!!! 我要捐血呀!!!!!!!!!!!
宜家好唔開心呀!!!!!