仲有一個月就聖誕節啦... 時間真係過得好快... 平時都冇咁快到陸運會... 點知.....眨下眼...聽日已經係陸運會...
第一次做工作人員竟然係中五...xD 真係估唔到..=]
聽日一定要影好多好多GE相... 留低好多好多美好GE回憶!!!!!!! 一定一定
AMY今日病左... 唔知佢聽日好番未呢....今日冇左佢..我好悶呀.... 今日真係好唔開心.. 好彩之後坐左去SOSO隔離.. 玩得好開心!!!
呢排唔開心GE時間多左... 要多多改善!!