▋ξ* 蠻不講理〝♣♣欲哭無淚
yinyuko
暱稱: 蠻不講理
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« December 2017 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
20-01-2011
u.e死了
01-01-2011
26-11-2010
22-11-2010
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 378
留言總數: 276
今日人氣: 14
累積人氣: 9370
2009 年 11 月 28 日  星期六   晴天


陸運會 分類: 未分類

今次好似係第一次用日期之外GE野作為題目
因為今年GE陸運會係最最最開心GE一年...

曾經,我覺得陸運會一D都唔好玩
曾經,我覺得陸運會好悶..仲慘過返學..
曾經我討厭陸運會GE沉悶

不過,今年GE陸運會係我最愛GE一年
今年,我見到我地班好團結,好一致,
今年我見到我地班GE人盡晒力咁去跑
今年,我見到大家都玩得開心
今年,我好感動
咁多年黎,我都冇做過工作人員,
亦都冇咁樣去力撐我地班GE同學
亦都冇咁樣去一齊玩,一齊癲

今次,縱使只係影左二百幾張相...
但係我覺得唔夠,我好後悔..
點解自己唔去影多D相..
唔主動D去搵多D人影呢...
好後悔...不過唔緊要..我地仲有X'MAS PARTY!!
個陣一定要玩得盡興!!

因為今年..係中五啦...
暫時可以話係最後一年...
中六...都唔知返唔返到黎....
都唔知仲可唔可以同大家一齊玩得咁開心..
所以今年GE陸運會係最最最難忘架...

從來都未試過真係玩得咁癲..
走去噴水個到淋水...
XD
呢一次真係最癲ge一次..=D

兩個GE接力賽..
實在太美好啦...
大家都盡左力架啦...
無論點都好...5A2永遠永遠都係最好GE一班!!!
我愛你呀..!!!
5A2






訪客留言 (返回 yinyuko 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]