今日係星期日~~ 係我GE生日!!!! 首先要好傻咁樣,祝自己生日快樂!!!
朝早去左補習....點解生日都要做咁多野架...=3=
尋晚第一個收到GE SMS係由SELLA SD 過黎架... 個陣我寫緊課外寫作...寫陸運會... 已經好感動,收到SELLA個SMS....真係搞到我喊到收唔到聲.... 狂係到喊.... 我知..我真係好傻... 係傻妹一個~~
不過....我唔仲意係屋企過生日.... 我仲意係學校過生日~~ 多人D,都熱鬧D~~!! YUKO~~16歲生日快樂~