|
|
| «‹ June 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 14 日 星期六  |
小試牛刀  |
分類: 未分類 |
無聊畫左D畫
開始畫第四日

之前就畫卡卡西

惡攪版

完 睇左記住留cm
初學畫得唔好=] 請見諒
|
|
|
我對畫畫真係一曉不通-w- 所以我好憎畫畫. 哈哈x)
|
|
|
charile 於 2009-11-15 06:40 PM 發表:
CM
|
網主回覆
我都冇/.\ Posted at 2009-11-14 09:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝=] Posted at 2009-11-14 09:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2009-11-14 09:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
LAN227 於 2009-11-14 09:30 PM 發表:
睇完左.. 無咩feel 因為msn講左!
|
網主回覆
Posted at 2009-11-14 09:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2009-11-14 09:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
畫得最求其係第二張- -"""" Posted at 2009-11-14 09:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
 |