很高興 所以請大家讓我在此炫耀一下
今日放學前=]有好消息=]
阿sir點名讚我英文成績唔錯=]
極度爽歪歪
英文繼續努力 不過我英文聆聽應該好差/3\
仲味有得睇中文作文卷=] 我覺得自己作得唔錯 又怕自己1999 矛盾/3\
今日派左幾科
通識:74/100 中文聆聽:65.5/100 中文卷五:64/100 生物30.5/50
英文:reading30.5/50
成績非常一般 有待努力
家俊自傳 第十二章終於可以作了=] 考完試
睇完就一定要留cm既 每人一定要留3個以上
如果唔係 下次考試唔合格=]
|