囧了...今日我個fd睇我個Qz...
睇到''正常人都吾會日日打嫁可''呢到..
就同我講''白痴!!正常人緊係會日日打啦!!''
我..囧了=_____="
唉~~~~
轉過個話題.____."
琴日...我居然見到我呀哥係到溫習呀~!!0[]0
我係係幾耐世紀之前見過佢溫習呢?!._____."
不過...呢個吾係main point....
main point係...
我見到佢用緊一本好熟面口既簿`
我同佢講..''嘩~!!你又買左呢本簿牙~?!好貴嫁wo!!''
佢話...''下..幾錢呀..''
''48囉~!!''
''(0[]0)本簿係你到拎嫁...''
''........''
我每天都過著囧到爆的生活=_____="
|