w0w`
今日唱k走兩轉
朝早去neway
有我啦.kaibe啦.lkl啦.喳喳啦.嘉嘉啦.汶汶啦.羅文啦.
晏就去 green box
有我啦.kaibe啦.lkl啦.嘉嘉啦.汶汶啦.kenny啦.
爽yy到震~~~~~
第一次唱k走兩轉囉咩事v_v!
連頭髮都有k房味~_~
不過我個銀包又再一次比我親手禁bin左T__T
儲錢睇黎又要閣置一個月喇T_______T"
--------------------------------------------------------------------------------------
就快中期試喇.
時間真係過得好快xdd.
話咁快3a又成立左半年lu.
岩岩開學個時仲驚吾識人會好寂寞xdd.
入番正題.
祝3a全體同學仔係中期試考得好好好好!!!!!
吾好再激嬲陳sir同胡sir喇.(特別係陳sir xdd)
|