10點幾起身 打左陣機 食野 搞牙搞牙搞牙搞牙搞牙 1點3出門口
1點30到 火車站 同奴隸會合 之後係一號月台 會合M華同森仔 之後出MK
奴隸玩NDS 之後我搶左黎玩 玩到MK
之後直去信和 入雲起 搞事一本書都冇買 唉 冇$
之後去買平野綾隻碟 168 連相 可惜 冇poster 一係連相 一係連poster 下次又要買過隻 唉 又168$
之後去訂涼宮 唉 起碼1500 先買到2隻
之後去潮特 森仔買銀包 買左個spotater 既 130完120 的說
之後食老K[KFC]
之後又去潮特 今次係M華 買銀包 P.C 既 400幾 好有$$ 但係我覺得唔抵 算 都唔係我既事
之後走
係火車到 又搶左奴隸既NDS 之後比森仔玩 佢地係上水落 得我係粉中 唉
係火車 要奴隸向我納貢 攞(借)左佢$200 去左粉中買左25本 2手書 套野OK新 唔似我之前個D咁殘= =
最後 要發一個好重要既偉論:一間商店極光到極黑既都唔好入 因為佢9成係黑店
聽日POST 隻碟 上黎
|