起身
返學
早會:世邦帶唱歌 我學教會個d人舉起隻手唱 比潔嫦見到 7左
第一堂:世史 德貞話滾材把口唔停 成個女人咁
又英俊又細心既世史科長 做左成堂野 又要幫D WS打洞 你班粉腸又要交錯FILE 要我打回頭 好煩牙
各位B班大哥大姐 下次汁好先比我好冇 唔好搞事好冇
第二堂:1ST GEOG 對個次同隔離位一齊做既TEST 佢問我野 撞岩左
小息:東走西走為聖經 你班粉腸又要唔交世史WS 唉 科長唔易做 好彩 交野個陣 比德貞話我細心 爽
之後又見到潔嫦 佢又話細心 哈哈哈哈 我都話我係又英俊又細心既世史科長黎家LA
見到振振 我同佢講我冇抄HW 之後佢問我上面係咪好多人抄緊HW 我話係 小心D牙各位B班同學
第三堂:RS 睇野
第4堂:2ND GEOG 勁悶
發現樊係到玩手機 比我集左名 我假假都係PREFEST[偽]牙
LUNCH:同CDM等 去我屋企食飯
第5堂:中文 TEST 唔多識+想訓=亂做
第6堂:ENG 勁多人冇PAPER 2 比鳳珊小
放學:經過C班 搜緊書包 好似話有人電話發出聲音
我係咁係D班門口話佢地係廢人 哈哈 D班冇人聽到
去到E班係咁搞事[係門口到] 係咁大聲講野 到最後比咖哩雞牙SIR 小 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈 好正
話說黃慧恩 係咖哩雞牙SIR 出黎個陣 大叫咖哩雞牙SIR 放人未 佢7左 哈哈哈哈哈哈哈哈哈
之後同野田表哥,HING 出粉中
先去M記 破左戒 話左唔食M記 點知.......食左小小 唔爽
又飲晒野田表哥既氣水 好唔好意思 之後我唔知講左D咩令 HING 噴奶荼 笑死
粉中膠行
去左日本城搞事
去7仔 野田表哥同HING 食 ICE-CREAM 我冇食到
去公園玩搖搖鴨 點知隻野比我搞到發出怪聲 真係唔係我重量問題 OK?野田表哥
話說野田表哥比水HING飲 飲到一半 野田表哥話夠就出聲 分明搞事 飲緊點出聲牙
倍野田表哥等車 明明我個條小巴 係開始等車個陣 得5,6個 我要走個陣 多左5,6倍 搞事 媽的
今晚有係屋企食飯 家姐叫到 唔食者死
兼一得50集 完 唔爽 唔知會唔會出第2部呢
話說今日有好多人係到問我D好膠既問題 O晒
|