我都幾來沒上來打過日誌...咁今日就打啦~
希望今個暑假多d活動,唔洗咁悶(好次年年都係做緊個幾樣野~)
活動行程
1.我同,同學報左個整蛋糕既班
2.去camp,係d朋友揾返來(唔知有咩玩,期待中.....)
3.去旅行(好次.....馬來西亞////)下次postd相上來...
4.我諗我會去動漫節或書展掛,大多數都會去.....(因為我想去買李蘊d碟..../支持李蘊!!! )
5.跟住我諗我會出街揾下d/fd打籃球,踢波,游下水.......
6.可能會去沙灘燒野食...
7.當然唔少得 做暑期作業
我諗就係咁少野倒....多d野做就好啦~
好下次再打過....
|